Появата на целулит или стрии (а недай Боже двете заедно) неимоверно води до масажи, диети, спортуване. Но да прочетем със съчувствена усмивка опита на жени, изстрадали това бедствие (следват цитати от форуми):

Масажите с мед и вендуза са наистина много добри, доколкото съм запозната с тях ефекта е много голям когато целулита е разбит, тогава и вендузата много помага, а меда действа и стягащо.


Против целулит и стрии много ефикасен е бръшляна, но мисля, че не става за бременни. Прави се настойка - 1 шепа листа се залива с половин литър студена вода, в която престоява 24 часа. Прецежда се и се съхранява на хладно. 1 дневно се прави масаж (ползвам масажна гъба или такава за баня). И за това си трябва постоянство, видимият ефект при мен беше след 2 седмици. Всяка седмица се прави нова настойка. Рецептата е от "Вестник за жената", ако не греша, от преди много време. Беше дадена за целулит, ефекта върху стриите открих като страничен, но ми хареса. Peace

Процедурата против стрии от сайта се казва Биопластика или поне така го разчетох. 68 лева. Нямам база за сравнение на качество и цени.

Здравейте, цената на липолизата е 14 лв., на антицелулитен масаж цяло тяло -25 лв.
на частичен - 18 лв.
Цените са много достъпни , но ефекта е много голям, в началото и аз си мислех, че щом е толкова ниска цената и ефекта ще е по- слаб, но опитах и видях, че не високата цена е истината.Ако трябва да бъда честна и цената малко ме превлече да опитам, но въпреки всичко като трябва да се направят повечко процедури не е чак без пари.

Аз ще споделя утре, че сега ми се спи. Само ще кажа, че току що излизам от банята и хубаво си натърках месенцата с кафе...

Да споделя и аз - забелязах си придобивките март април и в първия момент реших, че е обрив някакъв, защото бяха лилави големи и от вътрешната страна на бедрата и до под свивката на коляното - абе за поли забрави. Отгледах си ги от рязка напълняване и определено с стрии. Отчаях се, кремовете скъпи, всички казват и да се мажеш от тях ефект никакъв.
Все пак реших да заделя 20 лева за крема на AVON против стрии и целулит. И започна едно мазане, ама не съм особено сериозна. Почти съм изхабила първата опаковка, като време е месец и малко може би. Резултат - цвета не е така убийствено кафяв и не са толкова огромни, сестра ми казва че има поразителен ефект. Не знам дали е поразителен, но е ефект. Сега отивам на море - да видим слънцето и водата какво ще направят, а иначе - ще поръчвам втора опаковка, каквото сама съм си направила ще си го сърбам.
Толкова за скромния си опит в борбата срещу стриите. Успех на всички и дано скоро да с готини крачета дупета и коремчета.


Ама вие направо ме ударихте по второто ми болно място/ноктите са първото/Божеее цяла енциклопедия мога да напиша за този пустия целулит.Какво ли не съм пробвала, но И при мен проблема се задълбочи след раждането.Каквото кремче е излязло все съм се намазала /разбира се тези дето са ми по джоба/ и avon и орифлейм и ампулите на галеник и на рефан и разни други знайни и незнайни.И с кафе се мазах и сапуни си купувах.Е, не и не.Както казват хората умиране има оттърване няма.Но както каза Мили като че ли ампулите на Галеник са най-сполучливи.Последното което научих е че сока от грейпфурт сутрин на гладно помага.Сега и това ще пробвам пък да видим

По отношение на целулолита четох някъде че е гентично т.е каквото и да правим винаги той ще се появява още повече че масните депа имали памет и винаги се възстановявяли бързо.
А, кафето по-скоро ексфулира и омекотява кожата.


Целулита може да е наследствен, но може да е и придобит. Не помня при какъв процент от жените се среща (мисля, че беше някъде около 80%), а при мъжете - 25%.
Макар, че доста съм напълняла, аз нямам целулит, но имам стрии.


Мога да споделя с вас опита ми с борбата с/у стриите и целулита Веднъж получила се стрия,няма как да изчезне,но може да избледнее и да не си личи поне,което никак не е малко :wink:
Аз съм си купила от антицелулитния сапун на Рефан и от онези ръкавици за баня масажните.
Сапунисвам ръкавицата със сапунчето и започвам да масажирам проблемните места.
Стриите,които най-мн омразявам са тези,които имам на прегъвките на краката.Наследих ги,след като рязко отслабнах много
Иска се постоянство и резултатите стават видими от мазажчето.
И аз съм чувала са масажа с утайка на кафе,но не съм пробвала,защтото сме с душ кабина и си представям каква кочина ще е след това

mylli, правилно ли използва антицелулитния гел на AVON? Моите клиенти са много доволни.
Той се използва след баня и ексфолиране на кожата. Нанася се чрез масажни движения, т.е. правиш си масаж на проблемните места. В момента е на промоция и струва 16,90.
Между другото, в следващата брошура (кампания 4) ще влезе нов продукт от серията Anew Clinical - Професионална терапия за оформяне на тялото, 200 мл. За клиентите, които имат Платенена карта Anew, продукта ще е на цена 24,50.

Стриите не могат да изчезнат, защото са разкъсани еластичните влакна в кожата, но с гела заличаващ стриите, те стават по-малки.




Да ви кажа честно, целулитът и стриите стават все по-голям проблем на младите момичета. Аз например съм на 18 години и имам стрии от 3 години и целулит от 2, като не бях нито рязко напълнявала или отслабвала, нито са ми генетично (нито бабите ми от двете страни, нито майка ми имат целулит или стрии)... Борбата ми с тях започна преди две, но нещо се бях запуснала и напълнях със 7 кила. Няма да ви разказвам за резултата подробно - бях релефна карта. Започнах да се мажа с какво ли не - първо беше с комбинирания лосион на AVON против стрии и целулит. Като цяло имаше ефект, но повече за стриите, отколкото за целулита. След това си взех на Икаров масажното масло против стрии, но него го ползвах две седмици и понеже само ме правеше мазна и цапаща, го спрях и си взех от крема на Oriflame против стрии. Вярвайте ми - РОДИХ СЕ! Този крем ми скри до голяма степен стрии, които имах от 3 години. Най-големия ми проблем са тези на жабките и над прегъвката на коляното, защото на млади години не мога да сложа нищо късо. Е.. след терапията с кремчето на Орифлейм мога да сложа гащички до коляното В момента използвам един крем на AVON, който беше много намален (мисля, че го взех за 6-7 лв.) и при него също виждам резултат, макар и не толкова фрапиращ, колкото беше при Oriflame-ското кремче Сменям толкова често продуктите, защото лекар ми каза, че ако ползвам само един ще действа до едно положение и после ще спре. Когато кожата се третира с много и различни неща има по-голяма вероятност от възстановяване. С целулита как се боря - бягах, когато имах свободно време. Увита в найлони в близкия училищен двор. Бягах докато се уморя или докато усетя, че вече всичко по мен се свлича от водата, която съм изкара Много повече от половината ми целулит изчезна, а и поуформих тялото си. Бягах вечер, към 10-10:30, защото тогава вече имам свободно време. Стриите могат да изчезнат напълно, защото човешкият организъм и специално кожата се обновяват на около 7 години, затова не се отчайвайте и бъдете постоянни, иначе наистина няма да има резултат! Стискам палци на всички, стискайте и вие на мен



Значи говоря за терапията липолиза, тя маха целулита и много девойки го знаят и го правят , няма да споменавам точен салон да не излезне реклама, понеже така се тълкува. Като кажеш мястото и процедурата е реклама, като не го споменеш е лъжа. Абе момичета усазнайте се !!! Хайде сега много от ТОЗИ форум посещават тези процедури и сме се засичали , пък сега аз съм крива. Не е нито реклама , нито лъжа и много девойки тук могат да го кажат. Стига сме се правили , че нито сме чули, нито видели....... Тази процедура е найстина много добра и смея да твърдя , че топи мазнини и маха целулит, не е еденичен случай. В салона има много жени и като се засичаме всичките имат страхотен резултат, говориме си , споделяме си , питаме се и много от тях казват , че благодарение на форумите са открили този метод. Не знам аз съм много доволна и благодарна , че се изчистих , вярно е , че не става за 5 процедури , но ефекта е жесток. Там се пряват и терапиите за стриите не знам точно как е името на тази терапия , но като отида ще разпитам да ви кажа. Знам само , че целулит се маха , както и стрии.




Целулит

Когато мазнина се натрупа под кожата на седалището, бедрата и корема те придобиват неравен и набръчкан вид. Това се нарича целулит. Именно тези участъци на тялото са най податливи на целулита, а отстраняването му е много трудно.

Тънка мрежа от колагенни фибри задържат мазнината под кожата. Неравностите и трапчинките които се появяват по кожата представляват мазнината излизаща от колагенната “мрежа”.

За да намалите целулита:

- Количеството подкожна мазнина трябва да се намали
- Поддържащите мускули трябва да се стегнат
- Заобикалящата протеинова мрежа трябва да бъде видоизменена

Въпреки че напълното премахване на целулита е много трудно, с помощта на подходяща диета можете да намалите количеството на подкожната мазнина. От друга страна с редовни упражнения ще стегнете мускулите, а чрез масажи ще измените протеиновата мрежа и ще подобрите вида на кожата.

За съжаление, сигурно и дълготрайно решение на проблема с целулита няма! От медицинска гледна точка, Аминофилиновия крем се счита най- доброто решение. За най- добър резултат кремът се нанася на засегнатите региони два пъти дневно. Продуктът се предлага само срещу лекарско предписание!

Редовната употреба на този крем в комбинация със следните предложения ще ви помогнат видимо и бързо да подобрите вида на кожата с целулит:
- Поддържайте ниско нивото на подкожната мазнина чрез добре балансирана диета.
- Избягвайте храни, които насърчават задържането на флуиди- примери са солта и диетичните напитки.
- Редовно се преглеждайте за евентуални нарушения в хормоналния баланс.
- Ежедневно тонизирайте мускулите с упражнения за седалището и бедрата. Бързото ходене, плуването и карането на колело са изключително полезни.
- Ежедневно масажирайте енергично проблемните участъци в продължение на поне десет минути, за да разбиете мастните натрупвания. Препоръчително е да направите горещ компрес точно преди масажа, като внимавате да не изгорите кожата. След масажирането направете студен компрес.

Ако нищо не ви помага и сте отчаяни, с хирургическа липосукция можете да премахнете някои от мастните натрупвания.
Научете последните тенденции за борба с целулита тук.

Стрии

Стриите са видимото доказателство, че градивните елементи на кожата ( колаген и еластин) не могат да се справят с нейното рязко разширение или свиване.

Стриите се получават, когато кожата се разтяга с бързина, която не може да бъде поддържана от еластичността й. Могат да се появят в резултат на бременност, рязко напълняване или отслабване, растеж. Развитието на гърдите при подрастващите на момичета, както и свиването на мускулите при вдигане на тежести също могат да доведат до появата на стрии.

Всъщност, всичко, което повишава нивото на кортизона в организма, както в случай на пубертет, рязка промяна в теглото или употребата на силно кортизонови кремове може да доведе до появата на стрии.

В началото стриите представляват червени или лилави линии, различни на дължина и широчина. Понякога са набръчкани и лъскави. Постепенно избеляват и стават по- светли от кожата.

По принцип жените са по- предразположени към появата на стрии особено по долната част на корема, бедрата и седалището.
Многото методи, използвани за намаляване или премахване на стриите, все още подлежат на изледвания и проучвания.

Лечение

- Най- ефикасна до момента се счита употребата на третиноин (Tretinoin). Третиноин под формата на Retisol-A, Retin-A, Stieva-A, Rejuva-A, Renova или Витамин A, нанесен върху засегнатите участъци може да причини промени в разпределението на колагена в кожата.

За да има ефект, третиноина трябва да се нанася в дози не по- големи от 0.1 % на ден в продължение на 12 седмици. Кожата става много суха и може да се появят сърбежи. Тази реакция е много важна за успеха на лечението и затова не трябва да използвате овлажняващи кремове въпреки дискомфорта.

Стриите, които са се появили скоро са по- податливи на лечение с третиноин отколкото по- старите

- Друго добро лечение на стриите е лазерът с въглероден диоксид. Той води до реорганизация в колагенната архитектура на кожата. Прекалено агресивното лечение, обаче може да доведе до появата на белези и пигментации.

- В някои случай лазерите, използвани за премахване на капиляри могат да помогнат подобряване вида на стриите.

- Употребата на колаген за инжектиране също може да е успешна. Колаген може да бъде инжектиран в изтънелите участъци на стриите. Резултатите са несигурни, а количеството колаген, необходимо за запълването на много стрии може да бъде скъпо.

- Линейното хирургическо изрязване е добро решение при тъмни и дълбоки стрии, когато малък бял белег е за предпочитане.
Трябва да обсъдите всички варианти със своя дерматолог преди да изберете най подходящия за вас!

0 коментара

Публикуване на коментар